OSLO MDG SØKER MOBILISERINGSANSVARLIG

25. april 2019

Miljøpartiet De Grønne endrer Oslo ved å føre en klimapolitikk i tråd med Paris-avtalen og ved å føre en miljøpolitikk som virkelig prioriterer. Vi skal vinne valget også i 2019, og søker deg som vil være med å planlegge og gjennomføre en valgkamp vi aldri har sett maken til.

I valgkampen i 2015 var De Grønne et lite utfordrerparti som måtte jobbe hardt med å komme til orde og bli tatt på alvor. Nå styrer vi byen og er ansvarlig for gjennomføring av politikk som er mer ambisiøs enn de fleste trodde ville være mulig.

Vil du bidra til at De Grønne blir synlige? Vi søker en systematisk, effektiv og selvgående mobiliseringsansvarlig til valgkampsekretariatet. Din oppgave blir å rekruttere og følge opp frivillige, bemanne ulike valgkampaktiviteter og bistå valgkampsekretariatet med annet operasjonelt arbeid. Du rapporterer til leder av valgkampsekretariatet.

Ønskede kvalifikasjoner

● Du har erfaring fra organisering i frivillige organisasjoner eller andre organisasjoner og/eller gjennomføring av markedsføringsaktiviteter

Personlige egenskaper

● Du er systematisk, effektiv og selvgående, og du er flink med mennesker.

● Du har evnen til å gjennomføre planer.

● Du holder hodet kaldt når det koker.

Du trenger ikke å være medlem av partiet, men må stille deg bak vårt prosjekt.

Vi tilbyr

● Stillingen har oppstart senest 10. juni og varer til 15. september. Det er ønskelig at stillingen tiltredes på timesbasis eller annen deltid i en oppstartsperiode før den går over til fulltid senest i august. Dette kan tilpasses riktig kandidat. Arbeid på kveldstid og i helger må påregnes.

● Arbeidssted: Oslo

● Lønn etter avtale

● Et hektisk og trivelig arbeidsmiljø

Om arbeidsgiver

Oslo Miljøpartiet De Grønne er det største fylkeslaget i Miljøpartiet De Grønne. Vi jobber for å skape et medmenneskelig samfunn i økologisk balanse. Fylkesstyret har i dag en ansatt fylkessekretær og en kommunikasjonsrådgiver som er i delt stilling med bystyregruppa, samt en valgkampkoordinator og en friviligkoordinator. Fylkesleder er frikjøpt en dag i uka. Fylkesstyret er et arbeidende styre.

Søknadsfrist 22. mai

Oppstart snarest, senest 10. juni

CV og søknad sendes til christine.bangum@mdg.no. Spørsmål om stillingen kan rettes til Christine Bangum (frivilligkoordinator) på epost til christine.bangum@mdg.no eller på telefon 48350809.