Fotocredit:

Styret i Oslo MDG 2018-19

Foran fra venstre: Anette Nistad, Gro Stenvik, Miriam Einangshaug, Einy Langmoen. Bak fra venstre: Arne Haabeth, Pål Thygesen, Einar Wilhelmsen, Sigrid Heiberg, Vegard Setrom og Finn Dyrkorn

March 12, 2018

Leder: Einar Wilhelmsen (43)

Nestleder: Sigrid Heiberg (29)

Nestleder: Pål Thygesen (30)

Økonomiansvarlig: Vegard Setrom (29)
vsetrom@gmail.com tlf: 454 50 216

Vegard har vært Oslo MDGs økonomiansvarlig siden 2014 og har hatt ulike roller i partiet. Han har blant annet også bidratt med videoproduksjon for sosiale medier og teknisk gjennomføring av MDGs landsmøter. Vegard er ellers masterstudent og musiker.

Styremedlem: Einy Langmoen (61)

Einy har et utrettelig pågangsmot og engasjement for både global grønn politikk og lokale saker. Hun er ikke redd for å heve stemmen, men smiler til alle både solskinns- og regnværsdager. Einy er musiker av utdanning og yrke og har lang erfaring som tillitsvalgt i Musikernes Fellesorganisasjon. Hun har også tidligere vært medlem av styret.

Styremedlem: Raisa Markov

Raisa (27) er et arbeidsjern uten like som alltid stiller opp når det skal tas i et tak, noe hun har bevist fra ett års innsats som vara i styret. Raisa er utadvent, god med mennesker og drar lett med folk rundt seg. Hun brenner spesielt for LGBT-spørsmål og skolepolitikk. Til daglig jobber Raisa på MDGs hovedkontor.

Styremedlem: Finn Dyrkorn (51)

Styremedlem: Harald Nissen (55)
harald.nissen@oslobystyre.no – tlf 992 70 379

Harald sitter i Oslo bystyre hvor han leder kulturkomiteen og er gruppeleder for Miljøpartiet De Grønne. Han representerte MDG i Trondheim bystyre i årene 2003 – 2011. Han har vært nasjonale talsperson for MDG i tre år, og har et stort hjerte for Oslo og byens grønne fremtid. Harald er utdannet fra NTNU i Trondheim som historiker innen fagfeltet politisk og økonomisk historie i senmiddelalder og tidlig moderne tid og har drevet med undervisning og forskning. Han har lang fartstid som aktivist og tilrettelegger innenfor ulike byøkologiske prosjekter. Det mest omfattende er Svartlamoen byøkologiske forsøksprosjekt i Trondheim. Har også en mangeårig karriere som performance artist blant annet med ”The Four”.

1. varamedlem: Anette Nistad (32)

2. varamedlem: Miriam Einangshaug (23)

3. varamedlem: Arne Haabeth (42)

4. varamedlem: Gro Stenvik (51)