Vi søker regionsekretær for Oslo og Akershus

mdg-logo-2013-200pxVi utlyser en 100% prosjektstilling som regionsekretær for Oslo og Akershus, med tiltredelse fra 01.06.2014. Prosjektstillingen varer frem til januar 2016, med mulighet for forlengelse.

Regionsekretæren inngår i det nasjonale sekretariatet , og jobber tett opp styrene i begge fylkeslag.

Oppgaver:
• Bistå fylkesstyrene og lokallagsstyrene med administrativ støtte etter behov
• Svare medlemmer av fylkeslagene på spørsmål via telefon eller e-post
• Innkalle til møter i fylkeslagene og føre referat fra møtene dersom ikke annet vedtas i møtet
• Sikre at regninger, reiseregninger og andre dokumenter sendes til det nasjonale sekretariatet for behandling og effektuering
• Koordinere kurs og opplæring innen fylkeslagene
• Regnskap og budsjettmessige oppgaver
• Enkel publisering på nettsider, og grunnleggende teknisk bistand til lokallag

Du behøver ikke være medlem av partiet for å søke, men vi er ute etter en person som er positiv, og som evner å jobbe selvstendig. Erfaring og kunnskap fra organisasjonsarbeid er en fordel. Grunnleggende erfaring med regnskap er en forutsetning, men nasjonalt vil kunne tilby oppfølgning og innføring i relevante program. Det er ønskelig at du er god i bruk av sosiale medier og har erfaring med publiseringerverktøy (wordpress).

Tiltredelse fra 01. juni. Lønn etter statens lønnstrinn 40. Kvinner oppfordes til å søke. Har du spørsmål kontakt partisekretær Mikkel Storm Glomstein, mikkel.glomstein@mdg.no, 452 48 129.

Les utlysningen på finn.no her

Søknad med CV og referansepersoner sendes så raskt som mulig, og senest innen 10.04.2014, til stilling@mdg.no