Velkommen til årsmøte 16. februar

Verving med Eivind 2012
Eivind er ett av våre mange glade medlemmer. Kanskje møter du ham også på årsmøtet?

2013 blir det viktigste valgåret i partiets historie! Valgmålinger fra det siste halve året viser at det er en reell sannsynlighet for at vi for første gang vil få en plass på Stortinget. Og det er i Oslo at muligheten for et mandat er størst. Årsmøtet i Oslo MDG den 16. februar blir startskuddet til et svært spennende år.

På årsmøtet vil styret presentere hva som har blitt gjort i året som har gått, samt starte planleggingen av året som kommer. Vi har allerede et spennende program på plass hvor vi blant annet kan røpe at fra Geir Helljesen, tidligere journalist for politisk avdeling i NRK vil holde et innlegg. I tillegg bli det selvsagt innlegg fra flere av våre øverste politikere. Etter møtet er hevet tar vi en fakkeltogeskursjon til Ekebergskogen for å se på det som skjer der.

Årsmøtet avholdes på Bekkelagshuset på Nordstrand, i Kongsveien 50. Registreringen starter klokken 09:00. Oppstart for møtet er kl 09:30. Det er viktig at alle møter opp i god tid. Vi håper å kunne heve det offisielle møtet ca. 17:30. Det vil serveres lunsj og forfriskninger underveis. Enkleste atkomst er via trikk 18 eller 19 fra sentrum og gå av på holdeplassen Sportsplassen. Mer informasjon om lokalet finner du her:http://www.bekkelagshuset.no/

Etter årsmøtet og turen til Ekebergskogen går vi tilbake til Bekkelagshuset for fest og sosialt samvær med god mat og drikke ut i de sene nattetimer. Her kommer det også til å bli underholdning. Vi sier ikke mer foreløpig. Men følg med. Her kan det komme morsomme overraskelser.

For at vi skal vite hvor mange som skal ha lunsj, som også har et vegetaralternativ, ber vi om at alle som vil delta på årsmøtet melder seg på innen 8. februar. Påmelding gjøres ved å sende e-post til Svein Hetland på oslo@mdg.no

Det vil bli servert middag for dem som ønsker med et godt tilbud også til veganere / vegetarianere. Denne koster 250 kr. Dersom man ønsker middag etter årsmøtet er det viktig at vi mottar både påmeldelse og betaling for middagen innen 8. februar. Betalingen gjøres til kontonummer 1254 05 20036. Husk å merke betalingen med navn. Det vil i tillegg foregå salg av alkoholfri og alkoholholdig drikke etter årsmøtet. Det kan være lurt å ta med kontanter for å lette håndteringen av salget av drikke.

Foreløpige saksdokumenter til årsmøtet finner du på denne siden: http://www.mdg.no/pdf/oslo2013/
Dette gjelder

• Årsmelding for 2012
  • Saksliste for årsmøtet
  • Dagsorden og middagsmeny
  • Forslag til forretningsorden
  • Innstilling og presentasjon av kandidater til nytt styre
  • Vedtekter for Oslo MDG

Regnskap og budsjett vil bli lagt ut så snart det er godkjent av revisor.

Velkommen til årsmøte i Oslo MDG i gjennombruddsåret 2013! For å ha stemmerett på årsmøtet må du være medlem i Oslo MDG.