Valgvake på Månefisken – fortsatt noen plasser igjen!

Vi gleder oss til å feire med dere på mandag! Valgvaken arrangeres i fellesskap mellom De Grønne nasjonalt, GU, Akershus MDG og Oslo MDG. Dørene på Månefisken åpner kl 19.00, og programmet fra scenen begynner i 20-tiden. Dette blir en knallfin og spennende aften med masse god stemning, god pressedekning, appeller, livemusikk og DJ.

Bli med på valgvake! Det kommer til å bli masse god stemning, god pressedekning, appeller, livemusikk og DJ. Foto: Monica Løvdahl
Det er fremdeles noen få plasser igjen til hovedsalene på valgvaken som krever forhåndspåmelding. Grunnet overveldende respons og plassbegrensning vil dette kun være for frivillige som har vært aktive i valgkampen. Siste frist for påmelding er lørdag 7. sept kl 12:00 tilmarte.guttulsrod@mdg.no.I tillegg til hovedsalene på Månefisken som tar ca 350 stk, får vi disponere baren som tar ca 150 stk. Hit kreves det ingen forhåndspåmelding, men det kan være lurt å være tidlig ute for å sikre seg en plass. Valgvaken vil bli streamet, så en kan også følge med på TV hjemmefra dersom en liker en roligere atmosfære.

Registreringene som ble gjort tidligere for å lodde interessen, er nå gjort om til faktisk påmelding. Derfor: De som meldte sin interesse for valgvaken og likevel ikke ønsker å komme, bes gi beskjed snarest til marte.guttulsrod@mdg.no, slik at vi får gitt plassen til en annen frivillig som ønsker å komme.

Stå på i innspurten, vi sees på mandag!