Oslo MDG søker markedsførings- og salgssjef

Miljøpartiet De Grønne er et landsdekkende politisk parti. Vi er nå i ferd med å etablere oss som en reell kraft i det politiske landskapet og er i kraftig vekst. Lokalvalget i 2011 ligger an til å bli vårt store gjennombruddsvalg. Nå ekspanderer vi med nye og større kontorlokaler, en målrettet satsing på ressursinnbringende aktiviteter og en rekke nyansettelser.

Markedsførings- og salgssjef

Miljøpartiet De Grønne i Oslo søker en selvstendig, driftig og utadvent person som kan jobbe målrettet med å sikre videre økonomisk vekst ved fundraising, nettverksbygging og markedsføring.

Du behøver ikke være medlem av partiet for å søke, men vi ser etter motiverte personer med trøkk og positivitet, som i tillegg kan jobbe strukturert. Erfaring fra organisatorisk arbeid er en fordel.

Stillingen representerer en gylden mulighet til å få erfaring med partibygging, markedsføring, fundraising, og politikk. Denne erfaringen vil komme til nytte uansett hvor du befinner deg i fremtiden.

Arbeidet omfatter en deltidsstilling som vi håper kan økes etter hvert. Stillingen innebærer varierte og utfordrende oppgaver, hvor ingen dager er like. Dette er en jobb for deg som liker å arbeide planmessig og nå konkrete målsetninger.

Vi tilbyr deg:

• Et arbeid med mening og en mulighet til å utgjøre en reell forskjell her i verden.
  • En variert arbeidsdag, med store muligheter til å utforme din egen timeplan.
  • Teambasert arbeid.
  • Medarbeidere og ledere som elsker det de driver med.
  • Verdens hyggeligste arbeidsmiljø, sentralt plassert i Oslo.
  • Gode utviklingsmuligheter.

Bli en del av forandringen. Send din søknad og CV til e-post: stilling@mdg.no i dag.
Søknadsfrist er mandag 29. november, med tiltredelse snarest mulig.

Har du spørsmål kan du kontakte:

Sindre Buchanan, Leder i Oslo MDG
Telefon: 92 29 25 25