Skaff deg verdifull arbeidserfaring: Jobb for Oslo MDG

Er du interessert i å skaffe deg verdifull arbeidserfaring i en jobb som gir mening? Miljøpartiet De Grønne i Oslo lyser nå ut to stillinger, en som “Markedsførings- og salgssjef”, og en som “Medlems- og lokallagesansvarlig”. Se under for stillingsutlysningene.

SØKNADSFRIST: 1. september 2010.

Har du politikk- eller miljøengasjerte venner? Send gjerne invitasjonen videre!

Miljøpartiet De Grønne et landsdekkende politisk parti. Vi er nå i ferd med å etablere oss som en reel kraft i det politiske landskapet og er i kraftig vekst. Lokalvalget i 2011 ligger an til å bli vårt store gjennombruddsvalg. Nå ekspanderer vi med nye og større kontorlokaler, en målrettet satsing på ressursinnbringende aktiviteter og en rekke nyansettelser.

1. Markedsførings- og salgssjef
Miljøpartiet De Grønne i Oslo søker en selvstendig og driftig person som kan jobbe målrettet med å sikre videre økonomisk vekst. Dette inkluderer bl.a. fundraising, nettverking, og markedsføring.

Du behøver ikke være medlem av partiet for å søke, men vi ser etter motiverte personer med trøkk, gyv og positivitet. Erfaring fra tilsvarende arbeid tidligere er et pluss.

Stillingen representerer en gylden mulighet til å få erfaring med nettverking, markedsføring, fundraising, og politikk. Uansett hvor du kommer til å jobbe i fremtiden eller hvilket parti du kommer til å stemme på, vil du få god nytte av erfaringen herifra.

Arbeidet omfatter en stillingsprosent tilsvarende 25% og lønnes deretter. Stillingen innebærer en varierende og utfordrende hverdag som aldri blir A4. Dette er en jobb for deg som liker å prestere og nå konkrete målsetninger.

Vi tilbyr deg:
• En jobb med mening og en mulighet til å utgjøre en reell forskjell her i verden.
• En variert arbeidsdag, med store muligheter til å utforme din egen timeplan.
• Teambasert arbeid.
• Medarbeidere og ledere som elsker hva de driver med.
• Verdens hyggeligste arbeidsmiljø, sentralt plassert i Oslo.
• Gode utviklingsmuligheter.

Bli en del av forandringen. Send din søknad og CV til e-post: stilling@mdg.no i dag. Vi ser frem til å høre fra deg!

Har du spørsmål kan du kontakte:
Fylkesleder i Oslo, Sindre Buchanan,
tlf: 92 29 25 25
e-post: sindre.buchanan@mdg.no

2. Medlems- og lokallagsansvarlig (Denne stillingen er nå besatt)