Tour de Grønn Bading ankommer Oslo

MDG_sykkelskilt_A4De Grønnes valgkampturne ankommer Oslo! De herlige syklistene bak Tour de Grønn Bading sykler Norge på langs for et grønt gjennombrudd. Vi vil gi dem den velkomsten de fortjener! I den anledning inviterer vi alle medlemmer i Oslo og omegn til velgervandring, sykkelparade på Karl Johan og et Grønt Bad fra operataket førstkommende lørdag. Vi tar også sannsynligvis en tur på Sukkerbiten fra kl. 16.00 med syklistene. Det er fullt mulig å kun delta på deler av programmet. Se også eventside på Facebook.

Program lørdag 27.07:
Kl. 11.45 – 12.15: oppmøte ved VKHQ på St. Olavsplass 3 – “Pimp din sykkel” med MDG-plakater
Kl. 12.30: vi deler ut brosyrer og snakker med velgere på rådhusplassen.
Kl. 13.30 – 15.00: vi sykler og går fra nationalteatret ned til operaen, mens vi deler ut brosjyrer og sprer god stemning. Vi beregner ankomst til jernbanetorget kl. 14.30.
Kl. 15.00: Grønt bad fra operataket!

Alle gamle, nye og fremtidige medlemmer er velkommen! Vi forventer pressedekning – så ta på deg MDG T-skjorte om du har en. Vi håper å se mange av dere på lørdag!

Ps: Vi stiller med valgkampsykler, ta med din egen sykkel og møt opp på VKHQ og la sykkelen din bli pimpet med en laminert MDG plakat! Fantastisk god reklame for De Grønne også etter lørdag.