Hvem er du?

hjørnehage
Åboulevarden, Aarhus. Center for Urban Kunst. Foto: Bygningskulturens Hus

I denne stortingsvalgkampen skal vi vise at De Grønne er et parti for løsningsorienterte, optimistiske, kunnskapsrike, kreative og ålreite folk.

For politiske skolering og standtrening for valgkampen, se her.

Vi skal ha det gøy sammen mens vi kryper videre oppover på meningsmålingene!  For å lage tidenes valgkamp trenger vi medlemmenes beste ideer. Har du et forslag til en valgkampaktivitet, vet du om et arrangement vi burde delta på, eller er det noe du er god på som kan være nyttig i valgkampen?

Vi trenger alt fra snekkere, grafiske designere, filmfotografer og hobbygartnere til musikere og kunstnere og alle andre. Vi trenger de som er gira på å bruke seg selv og sine talenter til å skape det etterlengtede grønne gjennombruddet.

Kanskje er det ikke dine talenter men dine kontakter som kan være med å løfte valgkampen? Jobber du på et utested vi kan bruke til partipils og andre arrangementer? Har du kontakter i et trykkeri hvor vi kan få sponset t-skjorte- eller plakattrykking? Har du en rik onkel i Amerika som kan støtte oss? Alle forslag tas i mot med takk!

Send en mail til oslovalgkamp@mdg.no og fortell om dine idéer, talenter og forslag. Vi gleder oss til å høre fra deg!