Ellers trenger vi folk til å gjøre følgende jobb:

1. Intern skoleringsgruppe/kursgruppe: Ansvar for å arrangere skoleringer for vanlige aktive i MDG sin politikk/ ideologiskoleringer/ debattskolering/ foredrag etc. Kan også arrangere skoleringer for lokallagene.
  2. Solskinnsgruppa: Ansvar for sosiale arrangementer i regi av fylkeslaget. Turer, grønt treff, spillkvelder, sosiale forefrag, felles oppmøte på debatter etc.
  3. Utadrettet debatt/arrangement/aksjonsgruppe: Ansvar for å arrangere utadrettede arrangementer i regi av fylkeslaget, foredrag, filmvisninger. Kan også ha ansvar for å ha stand eller være tilstede på arrangementer hvor vi bør være, feks vegetarfestivaler, miljødebatter etc. Fint å ha noen som driver med aksjoner også mellom valg.
  4. Skrivegruppe: Skrivegruppe som kan drive med leserinnlegg og kronikker i fellesskap. Eventuelt arrangere kronikk-kurs for alle som vil, skrivekvelder.
  5. Nettside: Vi trenger folk til å skrive saker og oppdatere nettsidene.
  6. Faggruppe for integrering: Med så mange syriske flyktninger som kommer til Norge nå, må vi få på plass en integreringspolitikk som faktisk fungerer.
Send en epost til oslo@mdg.no dersom noe av dette høres interessant og spennende ut.